Benefiet concert voor Damian op 7 dec

Stichting Aangehaakt / Acties & Events  / Benefiet concert voor Damian op 7 dec

Een warm thuis voor Damian

Swingen voor de verbouwing van Damian’s huis

Net als ieder kind woont de 5-jarige Damian het liefst thuis bij zijn ouders en broer. Door een zeer zeldzame hersenaandoening is Damian niet in staat om zelf te lopen of te praten. Er zijn dringend aanpassingen nodig in het huis van Damian anders kan de zorg niet thuis in De Koog plaatsvinden. Helaas wordt zo’n verbouwing niet volledig vergoed. Een groot bedrag moet door zijn ouders zelf bij elkaar gebracht worden, een onmogelijke opgave. Jij kan eenvoudig helpen en het is nog leuk ook. Hoe? Door te komen swingen!

Benefietconcert

De Krim Texel organiseert samen met Stichting Aangehaakt en de Texelse Bierbrouwerij een swingend benefietconcert in Evenementhal Texel. Het concert vindt plaats op zaterdag 7 december. Door mee te swingen help jij om de hoognodige aanpassingen in huis mogelijk te maken waardoor Damian gewoon thuis kan blijven wonen.

Line up:
19.30 uur – De Polderman Brothers
20.15 uur – Flair (Kees Tesselaar)
21.30 uur – Random
22.45 uur – U2 by “In The Name of” (De nummer 1 U2 Tribute band van Europa)
00.00 uur – Einde en vertrek pendelbussen

Tickets en vervoer

Tickets kunt u nu online bestellen voor € 20,00 per persoon. Dit tarief is inclusief gratis parkeren en garderobe.

BESTEL HIER UW TICKET EN STEUN DAMIAN

Let op, er zijn beperkte zitplaatsen beschikbaar op het balkon. Bent u rolstoelafhankelijk neem dan contact op via events@krim.nl of 0222-390118

Pendelbus naar de Evenementenhal:
Er zijn pendelbussen beschikbaar. De kosten zijn € 5,00 per persoon voor een retour. Ook deze opbrengst gaat volledig naar Stichting Aanghaakt. Regel hier uw pendelbus vervoer.

Klik hier voor de website van de Krim.